Tuesday, September 7, 2010

Utk semua Pembaca.... :)


Zaman dah berubah, dunia dah maju... (iklan tv3)... hahahahaha.... klau dulu nak ucap selamat hari raya pown kene post pastu tunggu 3 hari baru sampau umah.... kadang2 dah habes raya pown ada lg surat raya yg sampai sebab posmen cuti balik kampung.... hahahahhaa........ skarang ni dgn teknologi dan kepakaran aku yg ada, tepek jer kat blog nie.... senang.... hehehehe... k la..... nak ckp pendek jew SELAMAT HARI RAYA kepada semua umat islam di dunia yg menyambut hari raya yg bakal tiba nie...... kepada sahabat2 aku ampun dan maaf dari aku seandainya:

TERkasar bahasa
TERsilap bicara
TERmarah yang x kene
TERtanya x tentu hala
TERsasul yg x sengaja
TERpukul kat mana2
TERpekik di telinga
TERpukul di kepala
TERpinjam harta benda
TERmoody x semena2
TERumpat biler2
TERmacam2 lg la yang ada kene mengena.... hahaha....

kepada someone yg terlalu membenci aku tu..... udah2 la tu nak... perjalan hidup kita panjang lg... x guna nak ego sgt.... x guna nak terus mengutuk, menghina and ckp aku bukan2.... kita baik2 la balik k.... tp sebagai kawan... x lebih dari tu pown.... itu klau nak la.... klau xnak xpew.... xpaksa... aku dah maafkan segala salah silap ko kat aku and harap ko maafkan aku jugak.... klau yg bab kene tuduh tu, aku halalkan jela eh.... bukan hari raya jew kita bole mintak maaf.... hari2 pown boleh..... pikir la mane yg elok and mane yg x elok utk friendship kita... orait bebeh!!!?? :)

hehehe... k la.... aku nak siapkan ketupat sebesar tayar lori jap lg... senang utk stock sebulan.... haha.... yg kurus gemok2kan, yg gemok, gemok2 kan lg.... hehehehe.... nah pantun dua kerat dri aku...

terima kasih lah sebab baca,
SELAMAT HARI RAYA...(^.^)


No comments:

Post a Comment