Tuesday, November 9, 2010

Aku PunYEr AktiViti minggu lepas.......

Nie aku nak citer skit ape aku buat minggu lepas...... bermulanya pada tarikh 4 NOVEMBER bersamaan dengan hari jadi aku... bgun je pagi aku tgk muka buku aku.... perh!! penuh wall org wish bitrhday aku.... 97 makhluk allah yg post.... penat aku nak ckp tq..... huhuhuhuhu.. turun je dari bilik aku... mak aku dah siap sedia belikan aku kek.... kek cokelet..... aku sebenarnya x bape minat sgt mkn kek ni.... sebab loya tekak... huhuuhhuhu... mmg dah penyakit dah ni.....tp xpela, kek pown da beli, aku bedal jela ngan adik aku yg gemok gedempol tu... hahahhaahaha......

Nie la rupa kek tu... nyum nyum...




hari tu xde yg spesel sgt pown.... sbb aku xde nak sambut meriah2.... dah besar la katakan... cukup la org doakan aku panjang umo murah rezeki..... aminnnnn.... petang 4 NOV tu aku gerak g KLUANG... ada kenduri kat umah kezen kat JB... so singgah kluang dulu utk menjenguk saudara and mara.. huhu.... sampai je dah nak maghrib.... aku melepakkan diri lepas penat drive dari MELAKA.... mlm tu ape lg, ronda2 kluang la..... ngan abg sedara aku... si ejat and si mamat... dieorg berdua mmg terbaik dari ladang... ada je benda yg karut dieorg nak buat.... tp yg terharu sgt tu si ejat telah memaksa dirinya utk mengeluarkan duit utk belanja aku CHICKEN CHOP....... bole la tahan sedapnyer.... siap order sate 35 cucuk... ngan otak2 satu bakul... perh, kembung aku mlm tu.... yg x bole BLA nyer dak dua ekor nie siap nyanyikan happy birthday utk aku.... hahahaha.... malu den kojap.... pas da mkn mcm ular, kitaorg g lepak kat dataran kluang..... yg bestnyer ada geng2 kete honda tgh dok melepak kat ctu.... xtahan tgk kete dieorg... rasa nak amik bwk balik jew... hahahahahha..... ada yg dok melawan sound speaker la... ada yg tgh mengangkat moto la... nasib baik aku xnmpak kapel yg tgh picit memicit.... hahahhaahhahaa......

ni la si ejat n si mamat.. hensem x??

keesokkan harinya 6 NOV aku pown gerak la ke JB ngan si mamat menaiki GRAND LAVINA kakaknya... huhuhuhuhu..... sampai jer umah kezen aku tuh terus makan sbb bacaan doanya dah habes... sbb lewat.. hahahaha... marah tuan rumah si MUZ..... hikhik.... apekan daya, grand livina tersebut tidak terdaya membawa kami smpai sepantas kilat.... huhu.... aku pown teruskan aktiviti melahap kat bawah khemah... sambil huhahuha ngan kezen yg lain....

ni gmbr tuan rumah.. cik MUZ...
lauk2 pauk yg aku bedal ptg tu....
makcik2 aku yg sedang bergosip... hikhik

layan ps2...

comel x benda nih? binatang ni la aku main time lepak kat sane... haha

mlm penghabisan...

isteri tuan rumah.. MRS.MURNI

si ejat yg sukekan kamekameha...



habes la cerita utk mlm tu...... esok paginya masing2 bgun lewat kepenatan..... lepak jela kat umah... dah bosan2.. ptg tu kitaorg kitaorg ape lg, g bawak diri ramai2 lepak kat area Danga Bay... x dpt g Singapore tgk dari jauh pown jadi la..... hehehehe.... kitaorg buat sesi photoshot kat Muzium Sultan... xpenah aku pegi tempat tuh.....

saat kegembiraan... wooo~~~

aku frust~~~ hahaha
ada mcm model x? perasan kejap

di taman jepun

nak masuk tuan rumah x bg... duk luar jela....

aku bersendirian~~ :(
lepas dari tu perut pown da kelaparan..... kitaorg pown pekena Chicken Chop di kawasan berhampiran... makan benda tu lg... hehehehe.... murah je RM5.00... sedap plak tu... tp yg malangnyer xdpt mkn kat ctu, sbb hujan turun lebat der..... terpaksa la bwk balik mkn kat umah.... huhuhuhu.. ada kenangan di sebalik citer tu, x yah cite la, panjang sgt nanti... hikhik....

menunggu makanan yg x kesampaian....

hanya tinggal kenangan... bhahahaha... no suwey
tu jela aktiviti aku kat saner..... xbole nak ronda2 lg sebab aku g sane kejap je...... esok pagi tu dieorg bwk aku g tempat makan yg best... tah ape tah nama tempat tu.. aku pown da luper..... ape yg aku order pown aku da luper namanya... pelik tol org tu bg nama.... mak aku kat umah pown da msj tnyer aku biler nak balik, rindu kat aku la tuh... hikhik.... pas makan aku terus bla naik kete yg wira perkasa tu... sampai melaka kejap jer.... JB ke MELAKA... 2 jam je beb!!!! agak2 berape laju aku bawak? hihi.. hanya cctv jalan raya je yg taw... hahahahahaha... k la... got to go now.... CALOBETE!

No comments:

Post a Comment